November 2011-11-11
Vardagsliv

Hej mina vänner! 
Idag är det den där speciella dagen då många väljer att gifta sig på grund av det där speciella datumet. Jag kan förstå det! Av någon konstig anledning känns denna dag även speciell för mig, kan inte riktigt sätta ord på det. Jag fick en väldigt bra start på dagen idag och ett trevligt avslut på gårdagen hemma hos Micke och Carina. Det blev några glas vin för tjejernas del och några öl för killarna innan jag och älskling gick hem.
I morse fick jag sällskap av Louise halvvägs till jobbet och vi planerade inför kvällen:) Eftersom att jag jobbar i morgon ska vi ta det relativt lugnt ikväll och det skulle Louise också göra så vi slår våra kloka huvuden ihop och gör något roligt av kvällen iaf. Vi bestämde att Louise ska laga en otroligt god middag. Lax med pressad potatis och sallad samt en god sås till varmrätt och ginos (frukt med riven choklad i ugn och vaniljglass till det) till efterrätt plus lite vitt vin. Matorgasm nästa!
Så nu vill jag att dagen ska flyga förbi så att jag får komma hem till en underbar middag med favoritsällskap;)






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?