Tomten jag har varit snäll i år.
Vardagsliv

Nu är det inte alls långt kvar tills jag fyller 20 år. 20 fucking år! Det finns i stort sätt ingen annan ålder som i framtiden kommer att betyda något längre, när man är 20 är liksom allt fullbordat. Jag får gå på krogen och jag får köpa min egen dricka på systembolaget. Jag har alltid tyckt att det varit jobbigt att fylla år så sent på året på grund av att jag älskar födelsedagar och fick gå ut på krogen sist..men nu är det bara positivt, jag kommer alltid att vara yngst:D När alla andra fyllt 40 är jag fortfarande 39!
Och inte nog med det så är det julafton snart, och jag har inte gjort någon önskelista än :O. Den brukade vara klar i sisådär augusti förr om åren. Så jag tänkte göra en gemensam önskelista för min födelsedag samt julafton!
Men det gör jag inte nu ;) Sug på den ni.






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?