Visste ni?
Vardagsliv

Visste ni att jag egentligen skulle bli veterinär? När jag skulle börja i första ring kom jag in på en djurskola ute i bro (säbyholms djurgymnasium) och där gick jag i en dag innan jag fick panik! Eftersom att jag var en fjortis på den tiden kunde jag inte hantera alla "emos" som gick där haha..petnoga som man var då;)
men det var inte den enda anledningen. Bussen ut dit gick nämligen typ bara tre gånger om dagen så dom dagarna man slutade tidigt var det bara att glömma att åka hem. Man fick ta tillfället i akt och plugga på skolan..plus att jag och min dåvarande bästa vän Elin (som också var fjortis) hamnade i två olika klasser och det fann ingen chans för oss att byta..
Så andra dagen "sa jag upp mig" och vips så stod jag där utan skola. Men som tur var ringde min mamma till UBG och dom tog emot mig med öppna armar. UBG satte nämligen igång fyra dagar senare än säbyholm så jag slapp missa något:) Och se på mig idag, jag gick ut med väldigt bra betyg och har fantastiska vänner!


Fjortis Sandra





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?