8/10 Lördag
Vardagsliv

Hej och hå!

Tidig morgon för mig pga av jobb. Jag var inte alls sugen på att kliva upp ur sängen när Daniel får ligga kvar och sova hur länge han vill. Viss blir man avundsjuk! Iaf jag, men det är pengar och cash is king:) Jobbar 9-15 idag och blir upphämtad av Cilla direkt efter, vi ska nämligen ut till mitt landställe på värmdö och mysa. Min vovvsing är med mig på jobbet ett tag idag tills moster och Maddi kommer och plockar upp honom.
Det är jag, min moster, Maddi och Cilla som åker till landet. Det blir grillning och bubbel ikväll, en del skvaller lär vi också hinna med:)
Nu till gårdagen. Jag, Therese, Julia, Kicky, Daniel, Daniel och Musse var som sagt på stand up på Pure och det var hur kul som helst. Dock var jag lite små stressad i början eftersom att jag åkte direkt från jobbet. Det tar lång tid för mig att slappna av när jag tidigare varit uppe i varv. Men snälla Viktor skjutsade mig till centralen så jag behövde egentligen inte känna mig stressad! Och väl där inne på Pure lättades stämningen upp och efter en grogg och väldigt många skämt var jag full av skratt:)
Klockan 22 slutade det hela och jag och Daniel åkte hem trötta som vi var medan dom andra satsade på en utgång;)

Komiker / konferencier

Martin Lagos- konferencier


Först ut var Adeel Faqih-komiker


Därefter intog Jesper Rönndahl-komiker scen


Och sist men inte minst kvällen huvudnumer Ann Westin-komiker

Tack för igår!






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?