Abduction
Vardagsliv

Hej och hallå!:)
Jag har ingen lust längre att skriva hur jag mår för antar att ni redan vet det. Ännu en dag med 38 graders feber..Men jag biter ihop och är nu på jobbet.
Denna lördag jobbar jag 9-15 vilket är otroligt skönt, jag längtar redan tills jag slutar och får komma hem och lägga mig i sängen. Vill bara vira runt mig i ett varmt duntäcke eller ännu bättre, ta ett varmt bad! Hostar som bara den gör jag också ..
Igår var vi som sagt i Kista men det var nära att vi vände. Både jag och Daniel kände oss hängiga men massage stolen inne på expert gjorde sitt;) Efter en jättegod souvlaki middag bänkade vi oss framför bioduken och såg abduction, det kan vara en av dom bättre filmerna jag sett! Rekomenderar starkt att ni kollar på den och skådespelarna är inte så pjåkiga dom heller!









NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?