Bora Bora
Vardagsliv

God morgon mina kära! :)

Idag är det måndag och redan den 17 oktober. Jag, Victor och Yngve på jobbet har i stort sätt hela morgonen haft diskussioner om olika resemål. Yngve (som för övrigt är 80 år och pigg som en lärka) har berättat om hans olika erfarenheter från när han var yngre och var ute och reste mycket. Och gissa om det här har motiverat mig till max nu. Jag vägrar att "växa" upp utan att ha erfarenhet från olika länder och kulturer. Jag struntar i om det är bra eller dåliga erfarenheter för i slutändan är alla erfarenheter bra erfarenheter. Håller ni inte med? Jag sitter här nu och funderar på vilket som ska bli mitt nästa resemål och vilket som ska bli mitt näst nästa. Bora bora samt acapulco lockar väldigt mycket just nu.
Det finns så mycket jag vill göra och det är mycket jag behöver göra. Jag fyller liksom 20 år snart och det är dags att jag börjar leva mitt liv fullt ut. Jag har spånat på olika platser runt om i världen och en sak är säker, jag vill inte fastna här där jag sitter nu. Jag vill skratta mig igenom livet och jag vill kämpa.
Oj det blev näst intill ett djupt inlägg;)
Nåväl nu ska jag sätta mig ner med penna och papper och skriva upp några mål i livet. Göra en to do list så att jag successivt kan bocka av vad jag hunnit med!


Mexico-acapulco

Tahiti-bora bora

Afrika-kenya





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?