Byta bloggportal?
Vardagsliv

Therese håller just nu på att fixa och trixa med en ny header till mig, känner att det är dags. Dock hade jag inga super bra bilder så måste se till att fixa några nya så att jag kan få en toppen header. Då får hon hjälpa mig med det med hihi. Så om bara ett litet tag får ni se en förnyning på min sida:D
Dessutom har jag funderat på att byta bloggportal. Jag tycker att det är struligt att uppdatera inlägg från mobilen och som om att det inte var nog har det det hänt ett flertal gånger att det är strul på självaste blogg.se. Men så har väl alla iofs! Trist tycker jag.


Jag kan inte sluta tjata om hur mycket jag vill utomlands, och det är NU! Jag bjuder på en bild från Thailand på mig och lilla söta Clara när vi var på en nattmarknad i Hua Hin.


Koh Tao


 Anonym

pretty young mom & cute baby



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?