Feber
Vardagsliv

Det känns som om att febern smyger i min kropp. Mår sämre och sämre och förstår inte varför jag aldrig kan få vara frisk en längre tid :O! Nu är det typ tjugonde gången på en månad som jag är sjuk! Får se om jag är kapabel till att jobba i morgon men förhoppningsvis så är jag det!
Antagligen blir jag sjuk så ofta för att jag inte får i mig tillräckligt med vitaminer och mineraler. Äter typ makaroner och nudlar (?) till middag känns det som. Jag behöver mer fisk, kyckling, potatis och grönsaker!


Ge mig en dos av dessa!


 caveman

1.NO PORK(it hold inflammation)

2.NO ALCOHOL(make inflammation on LIVER)

3.NO PROCESS MEAT like ham,sosauge(lots salt,colors,MSG,GMhormones....)

4.NO dairy food one week

5.more protain,more minirals,more cleean water not coffee or caffeine..

6.enough sleeping

7.more natural food like vegetable,fruit not juice or soda(aspartame make cancer cell)

8.eat soft food like oat meal ,vegetable soup,chichen soup!

p.s AND pray to GOD who create human.

He has always solutions cause he made us....



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?