God morgon! Tyvärr är det söndag idag men ...

img_9416 (MMS)

God morgon! Tyvärr är det söndag idag men jag ska njuta av dagen ändå. Min enda lediga dag på en hel vecka nu. Jag ligger just nu nyvaken i en säng på landet. Måns ska alldeles strax få springa fritt på tomten genom att sitta fast i en lina:) igår åt vi jätte god middag, det var grillat med potatisgratäng, tomat och mozarella sallad och bea;) och därefter satt vi och drack vin och bubbel medan vi sjöng och spelade in, ni kan ju tänka er hur det såg ut och lät haha:D jag vill lägga upp några klipp här på bloggen men då blir jag inte alls populär! Min kära syster Jenny följde med oss ut hit igår också men framåt kvällskvisten åkte hon för att möta upp några vänner. Idag har jag inget planerat förutom att vila upp mig. Känner  mig inte alls bra och har ont i halsen:( Nu ska jag dricka varm choklad med grädde i:)



 caveman

I ENJOY EVERYDAY YOUR BLOG.

YOUR BLOG IS BEST!

Don't get depress Sandra!!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?