Hola amigos! Läget? Idag mår jag prima bal...

img_2796 (MMS)

Hola amigos! Läget? Idag mår jag prima ballerina.  Medan dom flesta av mina kompisar var ute och slirade på stan igår var jag och Daniel hemma och mös. Var så sjukt trött från dagen innan (förstår egentligen inte varför för vi var bara på sportbaren till klockan ett). Vi köpte hem massa gott och gjorde en pasta middag:)  Just nu är jag och Daniel och spanar in bromma blocks samt tar en matbit. Jag har aldrig varit här förut och har inte hunnit fått någon uppfattning om affärerna än. Skillnaden från andra centrum som jag märkt är att affärerna inte riktigt är en egen affär, om ni förstår. Allt sitter typ ihop eller alltså det är inga väggar emellan typ. Svårt att förklara;)






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?