Oktoberfest på gc?
Vardagsliv

Hej och hå! Vilket träningspass det känns som att jag nyss utfört. Jag och Petter har varit riktigt duktiga nu på morgonkvisten och jag ska fortsätta så hela dagen! Då går tiden snabbare också:)
Jag har fått in ett tips om att det är oktoberfest på gc idag, kanske ska kika förbi där? Är det några som ska dit?:) Man tackar aldrig nej till lite fest.

Juste, jag och Patrik pratade igår en hel del angående intensivkurs för att ta körkort och vi har också kontaktat en bilskola i Bollnäs som jag tror att vi ska välja. Eventuellt så åker vi iväg om en månad och innan dess ska jag använda upp mitt presentkort på lötsjö bilskola i Jakobsberg så att jag inte åker till Bollnäs helt lost! Jag måste ringa till lötsjö idag för att kolla om dom har tid med mig snarast:D






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?