Onsdag 5/10
Vardagsliv

God morgon sötnosar!:)

Har ni sovit gott? Det har jag, dock lite oroligt. Vaknar upp emellan åt och kollar på klockan. Sen drömmer jag konstiga drömmar om Daniel också. Typ att han går runt och håller andra tjejer i handen och att han äter tabletter för att gilla mig:O Hel knasigt, men det kan bero på att jag börjar/är sjuk. Mår inte alls bra och äter ipren för att orka hålla upp huvudet, men halsen gör mest inte:(
Det känns som om att jag är sjuk var och varannan dag, vad gör jag för fel egentligen?

Igår orkade jag inte blogga alls, hade varken ork eller var på humör. Slutade klockan 19 och åkte raka vägen till Daniel, han kom och hämtade mig snäll som han är:) Pyttipanna blev det till middag (inga gourmet middagar här inte) men ikväll funderar jag på att göra något lite mer avancerat, eller det verkar enkelt men det är matigare iaf!:)
Idag slutar jag klockan 16, om jag inte går hem tidigare för att vila upp mig. Ska möta upp lillskrutten Therese för en lite promenad kanske (?).







Mums fillibabba!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?