"pretty little liar"
Vardagsliv

Idag är det tisdag och den 6 oktober:O Jag har sagt det många gånger förr men jag säger det igen, FAN VAD TIDEN GÅR FORT! Jag fyller liksom 20 år om ca en och en halv månad. Och vad ska jag ställa till med då? Jag har ingen aning.
Nåväl igår efter jobbet gick jag och Therese på en långpromenad och därefter åt vi mat tillsammans. Framåt kvällstid åkte vi till Ikea och sen gick jag i stort sätt och la mig, inte alls på humör. Och likaså idag, jag är inte alls på humör. Vet inte om jag är ledsen eller arg, besviken eller irriterad. Och som om att det inte var nog är jag mitt inne i lingon veckan just nu. Jag känner för att gräva ner huvudet i ett sandhål och försvinna ett tag. Jag vill vara glad men just nu går det bara inte, jag kanske inte vet vad jag vill. Har ni också känt så? Att ni aldrig duger till, så känner jag just nu. Jag vill vara överallt men är ist ingenstans..
Nej nu ska jag sopa bort dessa bekymmerheter och sysselsätta mig med annat:D Funderar på att göra en insats på jobbet och kanske städa lagret(?)





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?