Shopoholic
Vardagsliv

Visst är det konstigt att när man har pengar och går runt i affärer för att införskaffa sig lite nytt i garderoben hittar man ingenting men när man inte alls har råd att spendera pengar hur som helst hittar man allt man kan tänka sig. Just nu är jag i en sån svacka, eftersom att Måns kastrering/utdragning av tand blev dyrare än jag trott har jag inte hur mycket pengar som helst kvar.
Och jag har hittat ett flertal plagg/skor jag definitivt vill ha! Men jag får inte köpa dessa..buhuu. Dessutom har jag hittat ett mobil fodral som jag vill köpa, det behöver jag iofs verkligen så kanske börjar med att slå till på det;) Vi får se.
Nu har jag precis pratat med min moster och dom kommer inte och hämtar Måns, han får åka med mig och Cilla till landet. Han har varit så duktig och ligger just nu och sover på golvet bredvid mig. Sist vi var ute fick han med sig några pinnar in:)


Until one has loved an animal, a part of one's soul remains unawakened





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?