Stand up på pure
Vardagsliv

Eventuellt så ska jag följa med Therese och några i morgon på stand up på pure, det kan bli riktigt roligt:) Jag ser fram emot att få ett gott skratt. Jag har nämligen aldrig tidigare varit och kollat på stand up så det ser jag fram emot.
När Therese var där förut sa hon att dom skrattade så att tårarna sprutade, det gillar vi:thumbup: och ett plus i kanten är om jag får se Jakob Öqvist uppträda:)
Dock är jag inte säker på att jag kommer att hinna, slutar klockan 19 i morgon. Egentligen skulle jag sluta klockan 16 men jag böt med min kära moster så att jag får sluta tidigt nästa helg när jag är ledig hela helgen ist. Jag jobbar ju på lördag så jag kan lika gärna jobba sent i morgon! Men jag hoppas att jag hinner med allt. På lördag efter jobbet ska jag och min lilla vovve åka kommunalt ut till landet. Mer om det sen:)






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?