Tandläkaren plus bankbesök:)
Vardagsliv

God morgon måndag!:)

Första dagen utan feber, finaly! Dock verkar hostan aldrig ge sig..klockan halv 9 i morse vaknade jag självmant och tog ett långt varmt bad. Det är viktigt att ta hand om sig själv i den mån man kan;) frukost åt jag tillsammans med syster som berättade ett och annat! Och klockan 20 över 10 var jag hos tandläkaren, inte ett hål hade jag;) glad chey! Nu när man får betala för varje besök så ska jag bli extra noga med min tandhygien, tycker iofs att det är riktigt ofräscht att inte ta vara på sin mun.
Tänkte passa på att uppmana alla som är mellan 20 och 29 år (tror jag att det var) att gå till tandläkaren för en undersökning för att en gång om året ger försäkringskassan 300 kr i tandvårds bidrag:) så min undersökning gick bara på 350 kronor ist för 650:)
Just nu sitter jag och väntar bland tusen andra människor på banken, ska fixa lite med mina konton innan jag rör mig mot jobbet.



 



 caveman

yummy but too much fat

1 egg has 550mg cholesterol

same as 5-6 beef steak

don't destroy your beauty



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?