Blir så irriterad!
Vardagsliv

God morgon!:)

Denna morgon började lite sådär. Alarmklockan gick igång klockan 06 men inte förens 07 var jag uppe. Självklart missade jag bussen som gick 07.17 så jag fick springa till stationen  Jennifer sov hos oss också och hon skulle åka till skolan samma tid som mig så jag fick springsällskap. Med den fantastiska konditionen jag har stapplade jag helt anfodd in på tåget, men jag hann iaf:) När jag hunnit slappna av lite tänkte jag fixa med min "nya" lur (den är väl en såndär 90 tals lur med lucka och grejer;) ) och stänger av den för att få mms och internet inställningar. Men DUM som jag är tänker jag inte på att jag fått ett nytt sim kort (men jag har som sagt fortfarande samma nummer, dock har jag inte era nummer. Men dom får jag tillbaka när jag får min lur) med en ny pinkod som jag inte alls kan. Det var nämligen Daniel som tröck in koden igår och självklart kommer han inte ihåg den..åååå blir tokig på mig själv! Så nu sitter jag här ännu en dag utan någon telefon:(
Men mami ska hem på lunchen och gå ut med hundarna och då kollar hon upp min pin. Så runt 1 är ni välknomna att ringa och smsa igen. Men det jobbigaste med att inte ha någon iphone är att jag inte kan bloggan från fonen eller spela wordfeud..


 won

your blog make me lots fun everyday!!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?