Dagmatte
Vardagsliv

Nu när Daniel börjat arbeta som vanligt igen kommer frågan ytterligare upp igen angående Måns. Just nu är Måns hemma hos oss tsm med Alice om dagarna och mamma åker hem varje lunch för att gå ut med dom. Men jag skulle vilja att Måns fick mycket mer sällskap än så.
Ni vet att Oliver passade honom varje dag förut då han jobbade natt. Men nu skulle jag behöva en dagmatte som har tid för Måns och som vill lära känna honom och öva nya saker. Anledningen till att jag inte har honom på hunddagis är för att han skäller på andra hundar. Men det är den enda anledningen, jag har varit på ett hunddagis och han får jätte gärna börja där bara han slutar skälla. Han är varken aggresiv eller något liknande, på hundkursen trodde dom att det berodde på att han var rädd eller ville varna. Jag vet inte vilket. Han har lekt med flera olika hundar och det går jätte bra men det är själva mötet med en annan hund han har svårt för. Jag ska dessutom kastrera honom i framtiden och då hoppas jag på ett lugnare beteende.
Om ni har tips på någon som har tid om dagarna får ni gärna höra av er till mig så kan vi prata vidare. Maila på [email protected]


Måns som liten

hjärtat


 Anonym

Bor du och Daniel tillsmmans ? ) vart bor ni ? Kram



URL:


 Anonym

Hej Sandra! Har dig på

Facebook, tänkte på inlägget om Måns nämligen :)



URL:


 Anonym

Oj hehe glömde skriva att jag är Carro Brodin.



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?