Fortfarande sjuk..
Vardagsliv

Det är så typiskt att "förkylningen" ska sprida sig istället för att gå över. Igår kväll efter att vi ätit middag hos mamma kände jag mig hyffsat bra, men inte helt hundra. Så jag och Daniel tog en snabb tur förbi IKEA för att handla lite smått. Vi var där i max 30 minuter innan vi åkte hem och sen däckade jag i stort sätt på en gång.
När jag vaknade i morse mådde jag sämre..:/ Mitt halsont hade spridit sig till öronen:S och jag är alldeles öm i kroppen. Stackars mig buhuu!
Det jag ska sysselsätta mig med idag är att bli frisk! Jag ska över till Johanna och sjuka ner mig i hennes soffa. Hon är nämligen också hemma och är sjuk så vi ska titta på en film och bara ta det lugnt:) En riktigt sjukis dag med tråkigt väder i soffan!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?