Glad men sjuk tjej..
Vardagsliv

Hej hopp! Nu är jag tillbaka igen:) miss me?
Hur mår ni? Jag mår inge vidare idag..Vaknade upp med ett illamående som heter duga och en svullen hals. Jag började känna mig sjuk redan igår men hoppades på att det skulle gå över under natten. Tyvärr hade jag fel:( Så det blir soffläge för mig hela dagen, alltså inget jobb.
Helgen som varit har varit rolig. Dock (som vanligt) är det inte bra att kombinera diskussioner och alkohol!! I fredags var jag och Daniel hembjudna till Micke och Carina på middag. Vi hade jätte trevligt och både Louise och Lisette var hemma. Amanda tittade förbi också innan vi rörde in oss mot staden. Påväg in mötte vi upp ett helt gäng som också skulle in till stan, alltid roligt att vara fler men trots detta valde jag och sara att gå till magenta ist för amba. Roligt hade vi i stort sätt hela kvällen och alkoholen flödade;)
När klockan närmade sig hemgång tog jag, sara, oliver och oscar en svart taxi och det slutade fruktansvärt..vet inte om jag bör skriva om det här men polisen är iaf inblandad. Fyfan vilka vidriga människor det finns! Jag kan eventuellt skriva mer om det sen, när det är läge.
Nåväl, i lördags vaknade jag upp med en baksmälla som hette duga (som jag sa att jag skulle göra så tummen upp för mig). Jag Daniel och Plogen lunchade på tastys och sen var det inte så mycket mer som hände under den dagen. Klockan 6 åkte jag och daniel hem till Daniels mamma för att äta middag och prata lite och efter det traskade vi hem till plogen och började kvällen där. Innan inträde åkte vi till mp, som btw har blivi sjukt tråkigt! Det var inga folk alls där och det kändes som det enda vi gjorde var att köpa in dricka, och inte minst jag..Jaja det gäller att bjuda till ibland:D
Igår gjorde vi inte mycket alls! Väldigt skönt. Hur har er helg varit?:)


 Anonym

you are sweet



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?