Lollipop
Vardagsliv

Herregud vilket väder!! Från ingenstans kommer ett kolsvart moln som täcker hela himlen. Måns är alldeles genomblöt och rullar runt på hans nya filt. Myspojken. Jag och Daniel hämtade nyss honom från hans blivande dagmatte som hade honom en stund för att lära känna honom bättre, och på vägen köpte vi lite godis till mig :D Jag älskar klubbor och inte minst pulverklubbor så jag köpte med mig lite:)
Ikväll blir det lite höstmys framför tvn med tända ljus (om det inte blir för varmt, gillar inte att vara i ett rum när det är kokhett!).
I morgon ska Izabella komma till kungsängen för att ta en promenad med mig. Jag försöker att inte anstränga mig allt för mycket men lite luft måste jag få:)
Detta är mitt sista inlägg för kvällen, hoppas ni sover gott! Godnatt.





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?