Lördag
Vardagsliv

Hej och hå!
Hur mår ni idag kära bloggläsare? har ni kanske lite hangover?:) Det har iaf inte jag. Igår efter jobbet kom Daniel och hämtade mig för att vi skulle på bio men vi valde att hoppa över det. Det kändes ganska onödigt att chansa på att åka dit om vi inte skulle få några platser, plus att klockan började bli mycket. Så vi åkte till Sundbyberg och åt kina mat tsm med Micke och Carina  Jag har alltid lika trevligt när jag umgås med dom trots att det skiljer några år;) Men åldern är bara en siffra, right?! Nåväl efter middagen fortsatte vi med lite vin och prat hemma hos dom innan det var dags för natten.
Idag ringde väckarklockan redan vid 8 och runt halv 9 bar det av mot jobbet. En snabb frukost på  och nu sitter jag här;) Slutar klockan 3 och vet inte vart dagen tar mig, i morgon är jag ledig!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?