Ny vecka nya tag ;)
Vardagsliv

Hej och godmorgon bloggen:)

Hur mår ni idag? Jag mådde i stort sätt som jag förtjänade när klockan ringde runt halv 8 tiden..Jag som skulle ta det relativt lungt i helgen men fall pladaskt för "grupptrycket";) I fredags hände det inte så mycket (ett klart höst tecken) så efter en dusch och lite pizza gick jag, Daniel, Johanna och loppan över till Carina (Lisette och Louises mamma) som hade lite vänner hos sig. Där drack vi vin, vin och lite mera vin  och helt plötsligt var vi ett helt gäng. Både Lisette och Louise kom hem och lite vänner till alla kom. Jag hade jätte trevligt men vi stannade inte allt för länge. Jag vet inte riktigt vad klockan var när vi gick över till Daniel men jag behövde sömn för att orka med lördagsen to do!
I lördags var det nämligen dags för flytt! Annette (Daniels mamma) Har köpt en lägenhet som behövde lite möbler osv;) Där förtärdes en hel del dricka..men det tog väldigt lång tid för mig att komma igång så på kvällen fick jag kämpa för att komma i rätt mode men tillslut så;) Vi hamnade först hemma hos jompa och sen hemma hos Denize och Ceder. Denize fyllde nämligen 20 år och det skulle firas:D
När det var dags för hemgång gick varken någon nattbuss eller någon taxi..det var ca en timmes vänte tid på en jävla taxi :O. Och som pricken över i:et sprack min mobil på baksidan också  så idag måste jag åka till Kista och lämna in den. Men det är verkligen dags med tanke på att framsidan också är sönder (A)


 Malin

gillar verkligen din blogg och det verkar som att du och Daniel trivs bra ihop :) p.s ni båda är sjukt snygga!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?