Oh no!
Vardagsliv

Alltså herregud säger jag bara! Hur klantig får man vara? Tror ni inte att jag självklart tappar min spritt sprongandes nya uthämtade mobil i matlådan:O Och det var liksom pastagratäng!! Förstår ni hur kladdigt det blev. Som tur var hade jag skydd på luren men det finns fortfarande ytor som inte är täckta och jag hoppas inte att telefonen har massa köttfärs i sig nu.
Och när jag sen tar av skyddet för att tvätta det råkar jag knäcka av ena kanten..Verkligen en oturs telefon, iaf för mig. Och dessutom fungerar inte vibrationen på telefonen heller. Den fungerade inte från första början, eller alltså jag hämtade ju ut en ny telefon på försäkring eftersom att jag tappade min gamla. Och redan då var vibrationen sönder.
Så det blir väl till att lämna in den ytterligare en gång:(





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?