Project runway
Vardagsliv

Nu har jag återvänt hem till Daniel (det var någon som undrade om jag och Daniel bodde tsm och svaret på det är nej, men jag är mesta dels hemma hos honom i kungsängen pga Måns).Var som sagt hemma hos Johanna med henne och jompa och kollade på "hur många lingon finns det i världen" :) Jag och Daniel försökte tidigare att kolla på den filmen men då somnade jag såklart (A).
Men iaf jag tycker att den startade lite segt faktiskt, men mot mitten och slutet blev den jätte bra och jag fällde några tårar..åå stackars Leif!
Nåväl nu sitter jag och Therese i rummet med tända ljus och kollar på project runway. Det är typ det enda programmet som är någorlunda bra om dagarna + att det alltid är massa avsnitt på rad. Nu ska dom tex designa kläder åt dragqueens;) Love it, bling bling!






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?