Stinkande hästlukt..
Vardagsliv

Alltså uueeek. Disgusting, VIDRIGT!
Härlig start på detta inlägg men jag måste börja med att säga att sl kan skrota deras vidriga hästluktande tåg. Att dom fortfarande får rulla på spåret förstår jag inte. När jag satt på det tåget påväg till jobbet kände jag hur lukten satte sig på mig :O Hur fräscht är det liksom?! Plus att tågen nu för tiden alltid är fulla när alla extra tåg mellan Jakobsberg och Karlberg är inställda under en period.
Nåväl jag hade precis innan köpt en varm choklad på pressbyrån som jag satt och smuttade på och det gjorde mig lite gladare *blink*.
Idag är det fredag och jag mår faktiskt jätte bra (till skillnad från gårdagen). Dessutom slutar jag tidigt och har en fullspäckad kväll av roligheter framför mig:)
Efter jobbet åker jag hem en snabbis och gör mig i ordning inför kvällen och med det menar jag ta en dusch, göra mig glänsande len;) Fixa hår och make och välja kläder. Jag och Daniel är nämligen bjudna hem till Micke och Carina idag på middag, super mysigt! Jag vet inte om Louise också ska vara hemma med Lisette ska vara med :D



 Molle

Glänsande len?! :)



URL:


 won

beautiful couple!

beauty & handsome swedes!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?