Tillfälligt mobillös:(
Vardagsliv

På grund av att jag har varit så sjukt klantig och tappat min kära 4:a i marken x antal gånger är den nu inne på service och om någon vecka har jag en ny:) Dock resulterar detta i att jag inte har någon mobil på hela dagen. Jag ska låna en gammal skrutt telefon av syster min när jag kommit hem från jobbet:) Tyvärr fungerar det inte att blogga i från den..och ni vet att jag inte har någon dator heller aaaarrrhh!
Nåväl igår kväll efter jobbet åkte jag till kista för att lämna in luren samt ta en matbit. För min del blev det sushi:) Love it! Sushi är så fräsch och jag får aldrig riktigt den där proppmätta känslan! När vi kom hem var det inte mycket som hände, vi började kolla på "hur många lingon finns det i världen" tills ögonen inte orkade mer.

Idag började jag jobbet klockan 8 med ett morgon möte, hösten är här och vi rustar upp för höstförsäljning;)






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?