Västerorts djursjukhus
Vardagsliv

På måndag har Måns sin tid hos veterinären. Han ska kastreras plus dra ut en mjölktand som inte låsnat. Jag hoppas verkligen att det större ingreppet kan göra honom lugnare. Dom på kliniken sa att dom trodde att han skulle bli lugnare i sig själv och mindre nervös. Det finns självklart nackdelar men dom var få. Dom få nackdelarna vägdes upp med alla positiva fördelar! Men tänk, tänk om det inte blir någon skillnad. Tänk om han genomlider operationen för 4700 kr i onödan:( Lilla plutten!
Om detta inte gör honom till en lugnare hund ska jag absolut söka upp en hundpsykolog, jag är beredd att göra allt för min lilla ögonsten. Till en början skulle jag eventuellt para honom då han har en väldigt fin stamtavla men jag vill att han ska må bra i första hand!
Var nyss inne på Cesar Millans hemsida och där har han lite tips på hur man kan träna en skällande hund:)


 won

ph unbalance makes lots deseases like barking,anger,anxiety,loss hair,arthitis..

please give minerals like trace minerals with magnesium,casium,zinc,potassium pills.I think your dog has too acidic body!

you don't need spend 4700sek



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?