25 april 2012
Vardagsliv

Hallooo♥

Vilken härlig dag idag:) Solen skiner och lönen har kommit! Det ska firas..:thumbup: nej jag skojar bara! Ikväll ska jag hem och laga middag och sen lägga mig bekvämt i soffan. Jag har börjar få ont i axeln (?) Kan bero på jobbet och att jag utfär samma rörelser dag ut och dag in..!
Igår var iaf jag mamma,Jenny,Rick,Måns och Alice ute på en långpromenad längst vatten och alla hundarna var lösa plus att Måns och Rick tog sig ett dopp. Det såg riktigt härligt ut att springa alldeles fritt och svalka sig i vattnet. Jag är riktigt sugen på sommar nu. Efteråt gick vi hem till oss och gjorde en super god sallad med allt möjligt i, mums säger jag bara:) Jag älskar att ha min fina familj på besök! Länge sen jag umgick med dom så det uppskattades. 

Två bilder från igår 







NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?