En lång dag framför mig..
Vardagsliv

Hej på er!

Idag vaknade jag upp med träningsvärk i axlar och typ i armhålan(?) haha:) Men det måste innebära att rodmaskinen igår gjorde avtryck! Idag blir det ingen träning på gym men jag fick världens träningspass i morse när jag råkade försova mig och var tvungen att lägga i tvåans växeln och nästan springa i 25 minuter till centrum (missade bussen jag egentligen skulle ta..)! Annars då? Jag jobbar på men i helgen är jag äntligen ledig. Dessvärre börjar jag känna mig lite små hängig, ont i huvudet och i halsen:( Hoppas det bara är tillfälligt.
Idag jobbar jag 8-19 och är inte hemma förens vid 9 men om jag har tur är spis och ugn inkopplat så att vi kan börja äta middag hemma igen (men om jag har ännu mer tur hämtar Daniel mig från jobbet så att jag är hemma tidigare;)). I nästan två veckor har vi nämligen ätit hos Daniels mamma men jag måste erkänna att det är lite skönt att slippa laga mat (A)

Hur glad blir man inte av att få ett sånt här sms på morgonkvisten!! Du gjorde min dag hjärtat:D






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?