Glad påsk!
Vardagsliv

Hej hej och glad påsk på er Eller säger man så idag? Det är ju trots allt påskhelg så jag kör på det! Och strååålande sol fick vi också yeei:D Men i morgon ska det tydligen regna och snöa igen..

Den här helgen är lägenheten prio ett på schemat och vi ska försöka hinna med så mycket som möjligt men vi ska även åka till mitt landställe som ligger på värmdö i morgon till lördag. Det var sjukt länge sen jag var där så det ska bli jätte trevligt. Äta gott, dricka gott och umgås!
Daniel den lyckosten fick ledigt idag vilket innebär att han är ledig i 5 dagar så han kan glömma att han ska få slappa:D Jag fick bara ledigt i tre dagar buhu..Men man ska inte klaga! Jag slutar runt tre idag tack vare att min snälla syster ställer upp och stänger för mig idag, det tackar jag för:)





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?