Tsunami varning
Vardagsliv

Dom varnar överallt om en ny tsunami runt om Indiska Oceanen. Jag kan knappt tänka mig hur läskigt det hade varit att befinna mig där ny. Hoppas att alla klarar sig nu efter alla varningar och att ingen skadas! ♥ Läs aftonbladets artikel HÄR!

Jag sitter iaf på jobbet med världens mensvärk (!!) och längtar efter att få komma hem och lägga mig i älsklingens famn. Jag har aldrig haft sådana smärtor förut, jag har varit en lyckost som faktisk aldrig har känt av någon värk i huvudtaget men nu jävlar..jag är kallsvettig och det hugger i magen:/



 Therese Lennström

Om du inte funderar på barn än (hehe), så tycker jag att du ska skaffa en p-stav! Jag har ingen mens alls :) Sååå skönt!



URL: http://lovebytherese.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?