Min helg
Vardagsliv

Hej! Det har varit en underbar vinterhelg som jag har tagit vara på till max ♥
 
I fredags efter jobbet kom Isabell, Sebaztian och Melody över till oss för att mysa framför x-factor finalen och förtära lite god dricka och en super god middag som killarna stog för. Vi åt fläskfilé i ugn, pommes och en stooor sallad! När klockan började närma sig småtimmarna (01) gick vi hem till dom för att kolla på deras nya kök som kommer bli så fint när det är färdigt!
I lördags firade vi "minijul" hemma hos min moster för att nästan hela min familj åker till Thailand över jul och nyår..snacka om att jag är avis-.-!! Dock åt vi tacos ist för julmat haha. Vi vill inte äta oss mätta på julmat redan nu så därav matvalet :) Vi hade julklappsutdelning och spelade massor av spel på tvn. Nu har jag tappat bort namnet på det men ni vet när man står framför tvn och t ex kör bowling och den känner av rörelserna osv?! Jätte roligt iaf!
Och igår söndag var det ett fullsmäckat schema. På dagen åkte jag, Daniel, Robin, Patrick och Sara till Sigtuna jumarknad som var jätte mysig men jädrar vad kallt det var. Tur att jag hade klätt på mig ordentligt annars hade jag nog varit hemma nerbäddad i sängen idag. Vid två åkte jag hem till Mathilda och hennes pojkvän i Solna på adventsfika som dom ordnat och efter det åkte jag hem till Sussie för att baka lussisar och laga tacogratäng. Skönt med girlpower då grabbarna var och kollade på innebandymatch och kom hem lagom till middagen. Solsidan fick avsluta våran helg :)
 
Btw Daniel vann en julgran i fredags så förhoppningsvis kommer den upp i veckan!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?