Snöoväder
Vardagsliv

Hej kompisar!
 
Inatt har vi fått snö i massor och trots att det är kaos i stort sätt i all trafik tycker jag att det är mysigt. Jag har varit ute en sväng idag på rasten men annars har jag mest suttit inomhus på jobbet och kunnat kolla ut på vårt fina vinterland. Jag och Daniel pratade också om vi skulle ut och åka pulka ikväll men tyvärr slutar jag sent idag och det kommer vara alldeles för mörkt. Jag vill ju helst inte bryta armar och ben haha!
 
Julkänslan smög sig verkligen på ordentligt igår. Medan vi hade en grymt bra film på i bakgrunden (jag kommer inte ihåg namnet på den) slog jag in nästan alla julklappar och jag har bara några få kvar att inhandla och sen är jag färdig för i år:)
 
Hoppas ni kommer hem ordentligt idag och inte råkar ut för allt för många förseningar:D ♥





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?