Torsdag 13 december
Vardagsliv

Glad Lucia ♥
 
Jag började inte morgonen med Lussebullar för det ska jag äta ikväll men däremot så gick jag och Isabell en lång promenix på en timme och efter åt vi frulle och drack varm choklad med marshmallows i. Vi kollade också på massa bilder som hon hade på datorn och planerade lite inför sommaren. Jag längtar redan nu! Men först får isen komma så att man kan åka långfärdsskridskor (läs jag har aldrig åkte det tidigare) och åka pulka haha. Jag är som ett lite barn :)
 
Igår var vi på julbord med jobbet på Nordic hotel och jag tycker att det var jätte bra. God mat och härlig stämning. Jag har blivit lite väl bekväm av mig och tog bilen så redan vid tolv låg jag i sängen, alldeles lagom om ni frågar mig!
Nu är det jobb fram till 19 och sen lussefik med min kärlek :)





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?