Vilken helg
Vardagsliv

Jag måste börja detta inlägg med att tacka alla som har gjort min helg! I lördags hade vi födelsedags fest hemma hos oss och det dök upp ca 30 party glada vänner. Jag hade verkligen en toppen kväll och allt blev så bra. Jag har massa bilder att lägga upp på både presenter och folket :). Oftast har man alltid roligare hemma än när man går ut på krogen och så var det definitivt för mig. Lika snabbt som vi kom ut ville jag hem igen haha.
 
Igår var jag trött som en gnu men blev genast piggare när vi rörde oss ut i kylan och snön med mina småsyskon som kom på besök. Vid tre tiden åkte jag & Daniel hem till min moster på adventsfika och ingen uppskattar det mer än jag just nu. I just love julmat!!
 
 
 
 


 pen

åh mina grisar! :)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?