Bakis söndag?
Vardagsliv

God morgon:)

Idag hade man kunnat tro att jag skulle vara bakis..?Men icke:D istället är jag påväg till jobbet dock lite trött. Egentligen jobbar vi aldrig söndagar förutom under sommaren men eftersom att vi har en hel del att göra på kontoret hoppade jag in extra:) Jobbar bara till ca 16 idag så det är helt okej!

Min helg såhär långt har varit väldigt givande. I fredags var vi några stycken hemma hos Daniel och förfestade. Till en början kände jag mig lite stressad eftersom att jag hade jobbat sent men det gick över. Tillslut hamnade vi på mp men vid halv två var det dags att åka hem. Jimmie hakade på och vi satt uppe en bra stund och pratade innan det var dags för kudden.
Igår var jag rätt så sliten under dagen därav bakis inlägget (A) men vi tog oss upp ur sängen trots allt! Jag och Jimmie åkte till Coop med daniels tutande bil (larmet gick igång och vägrade sluta haha) och handlade hem ingridienser till en fet kycklingsallad och när vi fått i oss den plockade vi upp sussie och åkte till Jakobsberg för att luncha och handla en present till Isabell:) en sväng förbi felicias kalas gjorde så att vi inte hade några lungor kvar (!!) vår uppgift var nämligen att blåsa upp ballonger..:)
På kvällen firade vi Isabell på GC med en jätte god middag och mycket tjejsnack. Det var super mysigt (och gott) men jag höll mig nykter på grund av dagens jobb, stolt chey;) istället kom jag hem i tid och mös i vår säng!






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?