Big brother
Vardagsliv

Nu har jag blivit alldeles överrumplad med fina gratulationer och blommor! Inte en dag på länge kommer att slå denna. Shit vilken härlig känsla:) Jag hoppas på att få köra bil redan ikväll och jag funderar på att vara fylle chaffis några helger framöver! Lika bra att passa på när man tycker att det är som roligast;)

Nu till något helt annat. Ingen har väl missat big brother 2012 och vilken salig blandning det är av deltagare? Jag har iaf blivit fast i programmet trots att det bara har gått något avsnitt. Med vissa deltagare kan man undra i vilken värld dom lever i och hur dom tänker och med dom andra kan man undra vad dom gör där. Helt enkelt ett väldigt underhållande program och denna säsong tror jag kommer att bli grym;) Jag längtar tills nästa avsnitt!


HHaah!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?