Måndag 13/2
Vardagsliv

God morgon bloggen:)!

Jag kan börja med att säga jädrans vad svårt det var att gå upp i morse! Det var nästan överdrivet..jag måste ha sovit för länge eller något eller så beror det på att det är måndag idag? Iaf, i lördags hade vi jätte trevligt. Vi var 26 stycken som åt på thairestaurang och sedan gick ut (vi firade min moster och hennes sambo som jag tidigare nämnt). Vid tolv tiden åkte jag och Daniel till sportbaren och mötte upp våra vänner :) och igår var vi totalt däckade..i sin vanliga ordning! Måndagar borde vara en obligatorisk vilodag hehe.

Den här veckan kommer att bli hektisk! Jag jobbar sent idag, vi ska köpa soffa i Täby i morgon och det är alla hjärtans dag, tillgång till lägenheten på onsdag, beställa kök på torsdag och inflyttning i helgen..plus att jag ska hinna övningsköra så mycket som möjligt! Just nu känner jag mig lite små stressad! Jobb 10-19 idag och sen ska jag hem och planera:D






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?