Måndag 6/2
Vardagsliv

Hej hej hemskt mycket hej:)

Måndag idag men för mig känns det redan som tisdag..jag jobbade ju igår! Det kommer att bli en lång vecka för mig för jag jobbar på lördag också. Men den 25 kommer jag att vara såå glad:) katshing $!! Idag jobbar jag 8-16 och sen ska jag hem och laga middag, vi är ensamma hemma nu fram till på torsdag så jag får äran att välja mat. Jag tror att det blir wok med kyckling och vårrullar! Jag älskar förrätter och jag måste bli påhittigare gällande middagar. Jag har faktiskt skrivit en matlista som vi ska sätta upp på kylskåpet i vår lägenhet när vi flyttar (bara 9 dagar kvar nu) :)

Just nu sitter jag på kontoret och jobbar, tror att det blir så iaf halva veckan. Vi hörs när jag har lunch!:)






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?