Måns är med på jobbet:)
Vardagsliv

God morgon!:)

I natt har jag inte alls fått mycket sömn..Flera gånger under natten kom det folk indunstande och förde liv:/ Så idag känner jag mig både bakis och trött fast jag bara drack en cider igår! :O Det beror nog mest på tröttheten. Jag, Daniel, Christoffer och Johanna drog upp till Alexandra och åt efter jobbet. Jag var inte sådär super pigg och glad efter en hel veckas jobbande men gott var det! Jag åt en souvlaki med pommes och tzatsiki och till förrätt delade jag och daniel på en toast skagen (den var väl sådär!)
Nu har jag sex timmars jobb framför mig och sen ska vi fira min moster och hennes sambo som har fyllt år! Eventuellt blir det en utgång på det beroende på hur jag mår:D btw så har jag med mig Måns på jobbet:) Han sköter sog finfint.

Trevlig dag allesammans!






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?