Mys med familjen
Vardagsliv

Nu börjar det närma sig stängning här på jobbet och jag längtar tills jag får komma hem. Ikväll sover jag hemma hos mammi och ska mysa med hela familjen + hundarna såklart;) Vi ska äta middag och sen lär vi slå oss ner i soffan och kolla på någon rulle. Det brukar bli ganska mycket snack också och med tanke på att jag flyttar hemifrån om 6 dagar (!!) lär vi prata om det:) Jag tror att jag ska försöka rensa lite bland gamla papper/räkningar osv så att jag slipper ta med mig gammalt skrot. I morgon har jag körning på körskolan klockan 8 och jag har inte bestämt mig om jag ska stanna kvar lite och göra några tester eller åka direkt till jobbet. Jag jobbar bara till 16 i morgon och sen är det helg (för dom flesta iaf, jag jobbar ju på lördag :().





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?