Halkbanan idag:)
Vardagsliv

God morgon:) har ni sovit gått? Jag har sovit otroligt bra och det var inte alls skönt att kliva upp i morse.
Redan vid nio la vi oss i sängen men somnade inte förens vid halv elva..så blir det när man ligger och pratar:) men det är något jag verkligen gillar, att nattprata om allt och inget! Huvudsamtals ämnet var hur vi ska göra med Måns nu när hans dagmatte strax ska bli mamma och han är ju ingen dagis hund..så om någon vet någon som har hela dagarna lediga är det bara att höra av sig:) eventuellt ska Måns vara med isabell och hennes hund chanty denna månad om hundarna går ihop förstås, vilket jag verkligen hoppas! :D

Just nu sitter jag på tåget påväg till gillinge, spännande! Jag åkte redan vid kvart över 8 och resan dit ska ta mer än en och en halv timme..och jag har inga hörlurar med mig:O det får gå ändå. Jag skriver när jag börjar närma mig!






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?