Hej Måndag
Vardagsliv

Yo!:)

Måndag idag och jag är lika trött som vanligt, värst var det i morse när jag skulle upp och övningsköra. Men det gick så bra så!:D Som ni märkte blev det ingen uppdatering igår, jag var alldeles för trött för att sätta mig framför datorn!
I lördags var vi flera stycken hemma hos Z och hade det trevligt, faktiskt en riktigt bra kväll! Tyvärr gick vi ner till sportbaren en snabbis och det var tur att vi vände lika fort och fortsatte festa hemma hos chriztian:) Min bakissöndag spenderades på restaurang Alexandra och hemma hos Sussie och Hocken med bingolotto och middag, mys!

Bilder från min helg


Jag och Daniel

Sabina

Max, Daniel och Toffe

Jimmie och Sebaztian

Jag och Louise

lilla jag

Jag och Ida


Måns






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?