Jag älskar att det är 2012
Vardagsliv

God morgon måndag och hej 2012!:D

Det känns förvånandsvärt bra att 2011 är ett avslutat kapitel så att 2012 kan börja. Och med det menar jag att "man ska alltid avsluta festen när den är som bäst ist för att minnas hur den dog ut mot slutet":) Det där blev kanske lite luddigt men 2011 har varit ett riktigt bra år med mycket framgångar och motgångar. Men man behöver motgångar för att kunna uppskatta det som komma skall och ta sig i kragen för att göra det bättre nästa gång. Jag har lärt mig så sjukt mycket detta år och mycket av det kommer jag att ta med mig genom det nya året!

Nyårsafton firade vi hemma hos denise och Ceder tillsammans med dom såklart och Johanna, Christoffer och lilla Denzel. Vi åt otroligt god mat och drack väldigt mycket (A) men för mig tog det tyvärr lång tid innan jag var i party mode..men sen så:) På tolvslaget avfyrades en hel del raketer och det utdelades en massa pussar. Vi och ca 15 vänner till gick tillbaka till denise och ceder i några timmar och gud vad vi dansade och sjöng! Alla stod runt bordet på stolar och hoppade till gamla nittio tals låtar, en underbar stämning! Tyvärr var vissa inte i riktigt samma stämning och en del tårar rann ner för kinderna..men jag var jätte glad!
När värden och värdinnan fått nog av nyårsfirande släpade vi oss vidare till Charlie och Johanna och där var det galet:D åå jag hade ett sånt bra nyår och jag hoppas att 2012 fortsätter i den riktningen!
Jag ska lägga ut bilderna från kvällen och jag ska dela med mig av en film till er när vi dansar haha herregud:)!






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?