Jag vill bli duktig på att laga mat!
Vardagsliv

Jag har verkligen tröttnat på att inte kunna laga mat! Jag vet att mycket beror på att jag inte försöker eller inte anstränger mig det minsta när det kommer till matlagning. Men nu får det vara nog! Med tanke på att vi snart ska flytta till en alldeles egen lägenhet är det dags att jag lär mig! Så jag tänkte göra en snygg matlista på datorn som jag skriver ut och sätter upp på mitt blivande kylskåp (eller lägger i någon låda eftersom att jag hatar plotter hehe) där varje dag är uppskriven med en ny maträtt, smart va?! :) Måndag-pasta carbonara, Tisdag-pannbiff and so on..
Det är så svårt att komma på vad man ska laga för middag samma dag som man ska laga den så att ha det uppskrivet i förväg gör allt så mycket lättare när det kommer till planering! Jag älskar att organisera:)






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?