Loppis?
Vardagsliv

Man skulle nästan kunna tro att jag håller på att anordna en loppmarknad men det gör jag faktiskt icke! Istället storstädar jag i "killarnas" omklädningsrum och det är inte det fräschaste..jag har hittat både det ena och det andra och till och med en katalog från 2004?! gamla strumpor och till och med en halv röken cigg (!!) uuäk! Det var verkligen på tiden att skåpen rensades från alla gamla veteraner som jobbade här på typ 80 talet ;) Men nu är jag i stort sätt färdig och ska tvätta upp våra arbetskläder och sen vika dom fint på hyllorna. Snäll kollega jag är :D

Ikväll ska jag och Daniel iaf åka till mio för att hämta ut vårt köksbord!:) Vi lär ta en titt inne på mio också för att fånga upp lite inspiration, dom har så fina saker. Sen ska jag övningsköra hem och försöka mig på att parkera genom att backa, i mörkret :O! Det går nog bra.





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?