Måndag 30/1
Vardagsliv

God dag på er!:)

I natt har jag verkligen sovit konstigt!! Hela natten har gått ut på att vrida och vända på mig och ett flertal gånger var jag tvungen att sätta mig upp i sängen och kolla på klockan. Hm..tror det beror på att hela denna helg har bestått av fest och det blev väldigt mycket drick för min del. 
I fredags var vi ett helt gäng hemma hos sebaztian och vid 22 hade vi bokat fyra bowlingbanor. Till en början låg jag i topp men efter lite alkohol hamnade jag tillslut på sjunde plats! Behöver jag pointera att det är ganska bra med tanke på att majoriteten var killar? (A) Nåväl kvällen avslutades på mp och för första gången på väldigt länge åkte vi tåg och buss hem :O Brukar alltid annars ta taxi.
I lördags firade vi vår underbara vän Sara. Idag fyller hon hela 20 år GRATTIS, och det firade vi i lördags med middag, dricka och utgång på mp. Jag hade jätte roligt hela kvällen från början till slut men jag tror att mitt kort fick ta lite stryk..men så blir det när man är generös:)

Bilder från i fredags (bilder från i lördags kommer upp lite senare)


Lisette

Jimmie

Jag och Lisette

Mika och Daniel

Självklart var vi tvungna att leka med bowlingkloten;)

Sebaztian

Jenny och Daniel

Jag och Jimmie

Mika och Daniel

Jag och Victoria

Marcus

Jenny och Jimmie

Jimmie och Mika

Victoria och jag

Jenny

Jag och Daniel

Mika och Daniel

Som ni ser på bilderna var det inte alls mycket folk ute i fredags?!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?