Torsdag 26/1
Vardagsliv

Hej på er!:)

I morse var det lite tungt att gå upp ur vår varma säng eftersom att vi firade Daniel igår blev det några vinglas också men jag har haft tur och inte blivit bakis:D. Tur att jag iaf fick lite sovmorgon! Det var riktigt trevligt igår och Lisette, Mika, Johanna, Patrik och Christoffer kom också över för att säga grattis! Och Daniel blev jätte glad över sina presenter (jag var lite nervös där ett tag), och nu läntar jag till sommaren;)

Idag har vi haft robship utbildning här på jobbet fram tills nu och jag har lärt mig att splitsa (!!) Googla det ni;) Jag känner mig riktigt stolt faktiskt. Jag har till och med sparat all tamp så att jag kan skryta när jag kommer hem. Jobb 10-19 och sen ska vi förbi hos mamma så att Daniel kan få sin present av henne och därefter äta hemma hos Nettis.





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?