Två timmar kvar sen ska jag övningsköra!
Vardagsliv

Wow vad tiden har gått fort idag. Det kan bero på att jag har gjort en hel del olika saker på jobbet men också en hel del nya! Jag älskar nya utmaningar och det absolut roligaste är när man får kämpa lite och i slutändan blir det så bra:) Direkt efter jobbet blir jag upphämtad på kungsängens station och därifrån ska jag köra en sväng, så för er som är ute och kör runt 5 tiden, se upp! :) skämtåsido!



Jag tänkte passa på att säga hur mycket jag uppskattar och älskar mina nära! Ni som alltid funnits där och ni som hör av er bara för att, ni är guld värda. Ett ynka sms kan göra en hel dag och betyder så otroligt mycket, framförallt då dagarna inte är fullt så bra. Ni vet vilka ni är, all kärlek till er!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?